Powered By Blogger

söndag 24 juli 2011

Gårdagskvällen - från sterilisering till rökförbud

Jag fortsätter med lite fler egobilder från min verklighet och vardag, den här gången från gårdagskvällen, som spenderades i sällskap med två av mina absoluta favoritpersoner. Anestis och Susanne. Och har man gift sig med varsin tatuerare så får man kallt räkna med att en lördagskväll kan inledas så här:


Projekt sterilisera tuber och grepp. Som blir roligare med lite vin. Innan det var dags för mat också. Och var bäst intaga den om inte på the båt… Såklart… :o)


Där man även måste besöka shopen, för att reka lite bland mjukdjuren och spana om någon annan där kanske också har på sig en Molly eller så… och kolla…


… en Lovely knit i bakgrunden… Och vips var detta inlägg lite Mollyfierat också… Så då kan jag ju avsluta det….
Vilket jag gör också, med de två sista bilderna som blev avknäppta igårkväll:


Hoppas ni får en bra dag, men bättre väder än gråmulet vi har här. Kram på er!

5 kommentarer:

  1. House of pain, är det MAS eller? ;-)

    KRAMIS!

    SvaraRadera
  2. Brrr vilka nålar, jag ryser lite så jag är nog en smärtmes...:-D

    Jätteroliga bilder!
    kram

    SvaraRadera
  3. Snygg make!

    Kram och tack för kanonblogg!

    SvaraRadera
  4. Evalena: hmmm… du måste tänka på att jag är till åren kommen och därför är lite seg och oförstående… MAS??? Fattar inte, sorry… :o) Kram!

    Någons fru: haha… ja det roligaste var att jag gick bakom henne och försökte smygplåta men de bilderna blev bara suddiga, jag hade ingen aning om att hon hade fastnat på bilden som jag använde här förrän jag såg det i datorn. Så kan det gå… :o) Kram!

    Lingon: tack och lov är det inte nålarna, det på bilden är tuberna och greppen som man sätter nålarna i. Själva nålarna är mycket tunnare… för det mesta… :o) Kram!

    Anonym: haha… det tackar han för! :o) Kram!

    SvaraRadera