Powered By Blogger

fredag 29 juli 2011

Inte ens säkert att det fastnade på bild

Om någon väntar sig en gigantprovning av Classic här idag så kan ni sluta med det genast... :-) För det blev tyvärr ingen sådan idag... :-( AjaBaja hade inte hunnit hänga ut något alls. Factory och Iisa hade visserligen lite framplockat men där var kaos med folk så det blev bara något enstaka provat. Inte ens säkert att det fastnade på bild. Får kolla när jag kommer hem. Sitter just nu rätt så fast här:


På överfullt tåg. På väg hem igen. Ni kanske noterar den fina vita kassen med sidenbandsrosett... Japp den är min och Japp den innehåller shoppade Mollysar... som avslöjas senare. Troligen inte förrän imorgon eftersom det väntar lite mer galej idag. Petter live, bland annat. Hoppas ni har det bra. Kram på er!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Ja vi får kanske se vad jag kan göra åt den saken när jag drar till storstan imorgon.
    Jag lär väl passera nån butik... ;)

    SvaraRadera
  2. Vad trist att ni i fick prova så mycket!
    Jag väntar nyfiket på innehållet i påsen ;-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. ...inte fick prova, menar jag såklart!!!

    SvaraRadera
  4. Spännande att se vad du shoppat :) Synd på provningen... Är det inte alltid knökfullt på tåget? Varje gång jag åker neråt Skåne så tycker jag alltid att det är mycket folk :)
    Kram Linsan

    SvaraRadera
  5. Tackar och bugar för era kommentarer!
    Jo tågen brukar vara ganska fulla här i Skåneland men idag var det helt extremt. Inte helt vanligt.
    Kram på er allihop!

    SvaraRadera