Powered By Blogger

måndag 25 juli 2011

En nykomling som får hänga till sig

Jag smygflashade en ovisad nykomling igår, så dags att visa upp den i sin helhet:



















Crochet frill dress, mid apricot

Den är sjukt fin och otroligt mjuk att ha på sig. Men. Kanske inte helt gjord för att hamna på en fyrkantig flodhästkropp… Så den får hänga till sig lite i väntan på att den här tanten ska lyckas inta en något slankare lekamen och därmed göra den bättre rättvisa. Idiotiskt med plagg på vänt? Ja troligast men nu får det vara så...

Ursäkta röran i bakgrunden, vi rensar. Och jodå, vi har faktiskt kopplat in den nya ugnen, i kartongen i bakgrunden befinner sig den gamla i väntan på att hamna i soprummet. Kanske skulle ta tag i det nu… Ja, så får det nog bli.
Hoppas ni har en bra dag därute. Var rädda om er själva och varandra. Kram!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag tycker att den sitter jättefint på dig!!! Fint med jeans under.
    Detta är ett sådant plagg som jag inte alls hajade till på vid produktbilderna men nu när jag ser den på "riktiga människor" är den underbar!
    Ha det gott!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du är otroligt snygg i allt du tar på dig! / Linda A

    SvaraRadera
  3. Tycker inte den behöver hänga till sig alls. Bara på med den!

    kramar

    SvaraRadera
  4. Tack! Vad gulliga ni är! ja jag kanske skulle ha den nu ändå... kanske med en fet korsett under, för att hålla in magen funkar inte på mig, jag glömmer ju bara bort det efter ett tag... :o) Kram på er!

    SvaraRadera