Powered By Blogger

söndag 17 juli 2011

Barnsligt nervös & samtidigt skittrött på mig själv…

Jag hade det högsta budet, ganska länge till och med, men blev överbjuden. Så nu återstår att se om jag lyckas återerövra de högsta siffrorna och därmed få hem ett drömplagg, som jag har jagat hur länge som helst.
Eller om jag ska tvingas avsluta kvällen skitsur och desperat intill galenskap som snuvad på konfekten… Ja, jag pratar Tradera och jag pratar en riktigt och ordentligt, och förmodligen överdrivet barnslig men skitnervös tillvaro här just nu.


… och fram till jag vet. Om någon timme så där. Please håll tummarna! Så lovar jag att avslöja hur det än går… Trots att jag egentligen mest bara känner att fy fan vad jag samtidigt blir skittrött på mig själv. För det är trots allt bara ett klädesplagg… som jag sitter här och inte kan sluta tänka på…
Fast jag har den finaste familjen mitt framför näsan att istället slösa min energi på… Ja, jag skäms faktiskt. Lite i alla fall. Fast det får ju trots allt inte drömplagget att studsa ut ur skallen och bete sig som att det aldrig har funnits… Någon som känner igen sig? Eller är det grav mentalsjukhusvarning på mig?... Kram på er!

11 kommentarer:

  1. Håller tummarna! Det hängde ju en på Freeport när jag var där men jag visste ju inte att du ville ha =(
    Ring dit om det inte går vägen. Både de och Barkarby skickar.
    Men vi vet ju vad du ska ha den till så vi håller tummarna ;)

    SvaraRadera
  2. En mentalsjuka som förmodligen går igen i halva bekantskapskretsen i så fall;) Lycka till:) Kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna! En underbar klänning i härlig färg :-) Den finaste färgen tom...
    Hälsningar Cattis

    SvaraRadera
  4. Håller alla tummarna stenhårt!! Vet hur det känns! Har fortfarande ångest över Pleated denim skirt :P Den kommer jag behålla om inte annat som avskräckande exempel! Nyfiken på vad du budar på :) Kramar

    SvaraRadera
  5. Känner definitivt igen mig.
    Håller tummarna för dig.
    Karin

    SvaraRadera
  6. Jag vet precis hur det känns..jag hoppas verkligen att den drömklänningen blir din..visst är det den i rosa som du vill ha ?? Jag bevakar en likadan fast i Powder...
    Kraaam o lycka till

    SvaraRadera
  7. Känner precis igen mig :) Hoppas den blir din! Kramar

    SvaraRadera
  8. Lycka till! Själv bjuder jag inte förräns 30 sek återstår så ingen kan bjuda över ;)

    Kram!!!

    SvaraRadera
  9. Tack som fan... bevakar ännu... :o) Kram!

    SvaraRadera
  10. Tjo-hooo :-)
    Grattis önskar Cattis

    SvaraRadera