Powered By Blogger

torsdag 7 juli 2011

Ett litet frosseri i solbrillor a la Odd Molly

I förrgår var jag och plockade hem tre paket som hade dykt upp när vi var borta. Alla med Mollyinnehåll. Som sig bör kommer de såklart att flashas här. Man är väl inte en ytlig shoppingtok för inget liksom... :o) Och först ut att ta plats blir innehållet i det paket som innehöll ett par till mig, ett till mr Make; Odd Molly solbrillor, hemninjade från kampanjen på Campadre för ett par veckor sedan:


Eftersom det blev lite si så där, eller rättare sagt skitdåligt, att försöka plåta mig själv i mina nya brills så fick jag ta till den välkända stillebenmetoden istället:


Och när jag då ändå var igång med det lilla projektet så kändes det liksom lite lika bra att dokumentera alla fyra paren som har hittat hit under det här året:


Ovan är paret som sötaste Odd me var så sjukt snäll att hon köpte med sig hem till mig under sin Greklandsresa. Lätt det snyggaste paret jag någonsin har skådat! Mr Makes glajjor är inte helt fula de heller, dessa är hans första par, som blev spontant inhandlade i Odd Molly-butiken i Köpenhamn nu i våras:


Och de han fick chansen att inviga igår var dessa från Campadrekampanjen:


Att vi båda har snöat in på sunbrills by Odd Molly handlar inte bara om att vi tycker att de är snygga utan lika mycket handlar om att de är jäkligt bra. De sitter schysst på och de har framförallt schysstaste ljuset. Och då har vi redan ett gäng Dolce Gabbana, Prada, Michael Kors, Armani... Men de kommer liksom inte i närheten av vare sig brahet eller skönhet, tycker jag.

Shit, vilket reklaminlägg det här blev... kanske i smörigaste laget... hmmm... men men nu får det vara så. Vilka är era favoritsolbrillor förresten? Kram på er!

9 kommentarer:

  1. Fan va snygga de är!!!!!

    SvaraRadera
  2. De överst brillorna är ju supercoola! De andra är också snygga men inte lika grymma! Kram

    SvaraRadera
  3. Roligt ni har hittat vad som passar er!!
    Mina favoriter genom åren har varit Rayban o Armani innan jag köpte ett par OM från Campadre. Ursköna verkligen, problemet är dock att jag inte ser med dom, fniss.. Mina har såklart bruna (Viktoria) bågar!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej snygging!
    Jo jag kom på det där med maxiklänningar....finns jättefina på indiska, kappahl och lindex, och joy tror jag...kanske värt att kolla upp?

    kram! och johooo snart.

    SvaraRadera
  5. Dom är supersnygga allihop! Önskar jag kunde ha dem.. Synd att de inte finns i fler storlekar! Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefina! Jag har bara hittat ett par solbrillot som passat mitt lilla nylle och det är de Ray-Ban jag har.

    SvaraRadera
  7. Tackar för kommentarer! Kram på er!

    SvaraRadera
  8. Jag såg lite fel då jag surfade i mobilen. Tycker de på bild två är coooolast!

    SvaraRadera