Powered By Blogger

söndag 24 juli 2011

Dagens – frusen tant köpte sol på påse

Så typiskt mig. Jag rantar omkring med jacka på mig i flera dagar. Visst det har varit ruckigt väder med regnskurar lite hit och dit. Men samtidigt ruggigt kvavt så emellanåt har jag nästan kokat sönder i mina klädlager. Idag tänker jag att jag inte ska göra om det misstaget och går därför ut i den här jackfria stassen:



















Det regnar, det blåser. Och det är svinkallt! Så glöm att jag lämnar lägenheten utan jacka på mig mer den här sommaren… :o) Om den nu ska fortsätta i det här gråmulna tillståndet. Fast jag hittade lite sol på påse som jag köpte med mig hem:


Sjukt goda! Så pass att de snart är slut… och då väntar matlagning härnäst på dagens slappa schema… Hoppas ni har en bra kväll.
Jag återkommer med en liten utlottning senare hade jag tänkt. Kram till dess!

6 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag längtar efter popcorn!

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Ja, sjukt goda chips....speciellt Solchips Svartpeppar =) MUMS!!!

    SvaraRadera
  3. Vilket som, lika snygg som vanligt ;o)
    Trevlig söndag.

    Kram
    Lotta A

    SvaraRadera
  4. Jävla sadist och slänga ut en bild på chips-påsen;) Undrar om jag har nåt i skåpet?! Kram!

    SvaraRadera
  5. Hihi. jag trodde först att du köpt en brun-utan-sol produkt.....
    Gott!

    kramar

    SvaraRadera
  6. Usch jag i morse kl 5 när jag gick upp var det riktigt ruggigt. Brrr känns som höst.
    Visst älskar jag min rosa skinnjacka men jag vill inte ha den i juli - speciellt inte på dagtid.
    Tack för din kommentar; jag är ganska uppgiven just nu faktiskt. Och trött!

    SvaraRadera