Powered By Blogger

onsdag 13 juli 2011

Glömska, dagens & trötthetskoma

Jag har visst ”råkat” glömma att droppa av datorn i tatueringsstudion igen, där jag bara precis över-natten-lånade den igår… Oppps!
Något annat jag tydligen också har glömt är att putsa spegeln där mina dagens stassar blir förevigade när jag inte har någon privatfotograf att tillgå. Som idag:


Den sitter på insidan av ett köksskåp, som mest bara öppnas i samband med mina egotrippade kameraknäppningar så därför glöms den lätt bort annars. Joråsåatt… här har vi intelligenta grejer att förmedla minsann… Not!
Kanske för att den här tanten har råkat hamna mitt i någonslags oförklarligt trötthetskoma… Men. Jag ska inte tråkterra er mer med mitt omotiverade svammel så det får bli over and out för nu. Ha en bra kväll! Kram, Peace & Love!

3 kommentarer:

  1. Så lätt att glömma så... ;)
    Natti natti säger denna lika trötta med än två tidiga morgnar kvar.

    SvaraRadera
  2. Ha det gott vännen! Ringas i morgon?

    kramkram

    SvaraRadera
  3. Helen: ja det är väl åldern, eller nåt… är man så unga och fräscha som oss så kommer väl tröttheten som ett tecken på att vi behöver vår skönhetssömn… eller nåt… ;o) Kram!

    Lingon: ha det gott själv finaste, och absolut kan vi ringas imorgon! Kram!

    SvaraRadera