Powered By Blogger

måndag 25 juli 2011

ÄnglaMaria tipsar: 50% på Primeboots

Det kom ett tips på mailen från fina ÄnglaMaria, ja hon heter det nu om jag får bestämma… :o) Hon med änglakramarna ni vet. Som är en otroligt underbar person, såväl i sina kommentarer här i Mollylandia som i verkligheten, vilket jag kan säga eftersom jag ju fick äran att träffa henne irl i lördags.

I alla fall… hennes tips är att hon har lyckats snoka reda på Primeboots i olika färgsättningar till halva priset. Det på Raglady på Kungsmässan i Kungsbacka.

Foto: Raglady.se

Och det är såväl de korta som de höga som finns där att fynda hem. Och som om inte det skulle vara nog så skickar de. Fraktfritt. Telefonnummer dit: 0300-317 85.

Som ni säkert har fattat vid det här laget så är jag hopplöst stenförälskad i mina Primeboots, som jag har på mig året runt i stort sätt... Ljusa på sommaren, mörka på vintern - för att hålla sig till färgmallen... :o) Men jag har även fått kommentarer om att de är skitfula. Vad tycker ni: Primeboots – hiss eller diss? Peace and Love!

10 kommentarer:

  1. Prime Boots..klart HISS !! Snyggare stövlar finns inte..Mina kommer på Onsdag, tjoohoo..
    Kraam Anette

    SvaraRadera
  2. Hiss!!! Heeeeeeeeeela vägen upp!!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Helt klart hiss! Supersköna på foten även om jag fick problem med det långa skaftet på mina korta vader.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hiss såklart!!!! Hade bara sett dem på bild tidigare....tills jag såg dem på Josanne....urläckra, myyyyycket snyggare i verkligheten!!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  5. Bara hiss, märks att ni har bra smak... hihi... Kram på er!

    SvaraRadera
  6. De är jättesnygga men tyvärr tror jag inte mina hästvader får plats i de höga och det är ju de jag gillar bäst
    Men sambon investerade i ett par på Campadrekampanjen. Hallickskjorta och Primeboots.
    Han har blivit lite coolare på sistone tycker jag =)

    SvaraRadera
  7. Annars så har ju Campadre en STOR kampanj på Primeboots just nu också (också halva priset) :)

    SvaraRadera
  8. Älskar mina Primeboots - har till dagens datum fyra par i skogarderoben (sjukt många - jag vet, men jag älskar stövlar i allmänhet och Primeboots i synnerhet).
    Oj, ett par bruna har jag inte...kanske skall slå till på ett par till.
    Tack för tipset!
    Har du testat ulltipset som jag gav angående dina krymta strumpor?
    Kram

    SvaraRadera
  9. Helen: du får helt enkelt prova mina när vi ses nästa gång, trots att de är 39:or. Jag tror inte vaderna är något problem, däremot kanske de är lite för höga eftersom du är kortare än mig. Hallickskjorta och Primeboots = stencoolt! Kram!

    Bambi: jag vet men eftersom många andra redan har tipsat om det så tänkte jag att de flesta redan visste det. Kram!

    Molly-Tina: haha… jag tänkte precis samma sak: att jag inte har några bruna… har dock lyckats hålla mig i hampan och inte klickat… ännu i alla fall… ;o) Ditt tips ja… förlåt jag har glömt… :o( Så tack för att du påminde mig för såklart måste det testas! Kram!

    SvaraRadera
  10. Finns inget som är så snyggt och sexigt på en kvinna som höga primeboots!

    SvaraRadera