Powered By Blogger

måndag 25 juli 2011

Dagens – har de en framtid här eller inte, det är upp till er

Vad tycker ni: är det mest bara stentrist och otroligt tjatigt med bilder på dagens stass? Eller vill ni att jag ska fortsätta med dem även i fortsättningen?

Anledningen till att jag tar dem är för att det är lite kul att se vad man använder i sin Mollyrob, det blir en slags välanvänd kläddagbok för en ytlig tant som mig. Dessutom tycker jag att de är roliga att se hos andra, inte minst för tips om kombos eller att helt enkelt bara bli påmind om plagg man har själv. Och en del av mig tar nog dem till stor del av gammal vana också.

Men eftersom jag slipper läsa här, till skillnad från er, så är det därför jag kastar ut frågan. Till jag vet vad ni tycker så blir det en… dagens stass, såklart… ;o)



















Hoppas ni har en bra kväll därute. Var rädda om er själva och varandra. Kram!

15 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag tycker om dina dagens och vovvenader och båtturer och....

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Leve dagens stass:) Det är alltid roligt att se hur snygg du är! Kram Linsan

    SvaraRadera
  3. Jaaaa till dagens! Älskar också att kika runt på folks dagens-stassar. Det måste du ju bara fortsätta med :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Klart du ska fortsätta med dagens stass. Det inspirerar otroligt mycket.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Inte sluta m dagens! Jag använder dem som inspiration när jag ska försöka släppa min tokmatchningsmani :))
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag får så fina tips på kombos så jag ser gärna dagens =) Åh, så fin jacka....den har jag med =) Har du den silk klänningen....så fin!!! Hojta till om du ska sälja =)

    SvaraRadera
  7. Självklart vill jag fortsätta se dina dagens :=)))
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  8. Klart det ska vara med en dagens!!! Man får ju inspiration från dom inläggen! INTE sluta med det! Ha det så bra stumpan:) Kram!

    SvaraRadera
  9. Jag älskar dina dagens!!! Sluta inte med dem!
    Sluta inte med nåt, förresten... Gillar din blogg som den är!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  10. Jag är med men det vet du ju.
    Ska bara försöka låta bli att köpa allt jag får idéer av dina bilder ;)

    SvaraRadera
  11. Klart du ska fortsätta med dina sköna dagens! Kram!

    SvaraRadera
  12. I agree with all. I love to see your outfits and get ideas of how to mix Mollies. YES!!!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  13. 13-0 för dagensbilder. Så då blir det så, dagensbilder även i fortsättningen. :o) Kram på er!

    SvaraRadera
  14. Bra beslut att fortsätta med dagens! Du har så snygga kombos, som inspirerar mig supermycket.
    Kram
    Charlotte i Borlänge

    SvaraRadera