Powered By Blogger

lördag 16 juli 2011

En bredare vy och utan tant i Mollysar

Jag ”roade” mig med att dokumentera parken precis utanför vår boning när jag vallades runt av hundarna där igårkväll.
Mest för att jag var lite uttråkad. Men eftersom bilderna nu finns och många av mina dagens stassar har blivit förevigade i just den parken så kastar jag ut dem här, ifall ni vill ha en bredare vy och det utan tant i Mollysar, för en gång skull:





































































Ja roligare än så var det inte. Och nu ska jag speeda upp tempot på mig själv, diska, tvätta håret, packa prylar. Och lite sådant. För idag väntar en utflykt till en annan del av Skåne. Till östra kusten och till fina vänner med grymmaste Sopranosgrillen… Rapport i någon form kommer lite senare. Take care! Kram!

5 kommentarer:

  1. Ha det så bra på utflykt till ost-kusten:) Vi håller på och tar oss igenom småland nu, snart inne i skåne:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Tuffa bilder och kul med blandning, annat än bara Mollysar hela tiden. Det gillas MYCKET! Kram från Lia!

    SvaraRadera
  3. Ni är så välkomna! Vi kämpar just nu med att blåsa bort molnen... =)

    SvaraRadera
  4. Vilka häftiga bilder! Kram

    SvaraRadera
  5. Kram på er allihop och välkommen till Skåne Linda!

    SvaraRadera