Powered By Blogger

torsdag 21 juli 2011

Tant tågbloggerska tittar in igen

Ja så var det tågdags igen, för fjärde gången idag. Som flera av er redan har räknat ut så har jag spenderat dagen i lovely Mollysystersällskap i Köpenhamn, och lite Malmö. Har knäppt en hel del bilder så rapport kommer, antingen ikväll, om jag orkar, annars imorgon förmiddag.
Och så lovar jag självklart att även avslöja köp-innehållet i den här lilla kassen:


Som är ganska skamfilad redan, vilket jag skyller på regnrusket som hade ovettet att haka på oss under större delen av dagen. Ha en bra kväll! Kram på er för nu!

Posted using BlogPress from my iPhone

11 kommentarer:

  1. Vilken otur med vädret :( Ser fram emot bilder! Kram L

    SvaraRadera
  2. Du har då förmågan att göra en nyfiken.... Vill ju se vad du har kassen ju!

    /Anneli

    SvaraRadera
  3. Här har det också varit en synnerligen grå dag :( Absolut nyfiken på innehållet i kassen :). Kramar

    SvaraRadera
  4. Trist att ni fick sånt skitväder! Men sällskapet är ju ändå avgörande för dagen :-)
    OCH nyfiken, det är jag!!!
    Kram helena

    SvaraRadera
  5. Spännande! ja inte vädret då...

    SvaraRadera
  6. Tack snälla för i dag! Med sånt sällskap som jag och Moa har haft i dag är vädret en oväsentlighet! Och det är verkligen en rackarns fining i påsen:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  7. Jag tackar oxå för idag, det var super trevligt! Lite udda omständigheter blev det men våta fötter, paraplydjungel och sorgen i sinnet försvann helt från tankarna i väldigt härligt sällskap. O god mat var det oxå! Ser fram emot finingen i kassen på lite bilder med sånt som matchar.... Kram kram/Tina

    SvaraRadera
  8. Nyfiken!
    Var det rea i butiken?
    Skamfilad påse är okej. Mina påsar gick sönder helt idag, så det var bara att kånka runt på dem i famnen. Lite bökigt...
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tack för idag!! Shit vad blöta vi blev? :-D

    kramar

    SvaraRadera
  10. Tack tack för kommentarer!
    Nix, ingen rea i Mollybutiken i Köpenhamn, förutom 30% på pre-spring. Rean drar igång i augusti, exakt datum vet jag tyvärr inte.
    Lovar att visa innehållet i påsen om någon timme eller så. Kram på er!

    SvaraRadera