Powered By Blogger

tisdag 26 juli 2011

Ny hos mig – men säljaren efterlyser en likadan mindre

Den är ett av de Mollysignerade plagg som jag har jagat under en länge period. Sidentunikan med de turkoskantade bubblorna. Den som på mig ser ut så här:


Och som jag äntligen lyckades lägga beslag på genom en Tradera-auktion i dagarna. Jag är superglad och nöjd, Det är bara det att säljaren inte riktigt känner samma sak. För hon lämnade ifrån sig den med vemod… men med anledningen att den är för stor för henne. Och eftersom jag fick hennes så vill jag gärna försöka hjälpa henne att få en mindre. En storlek 1. Så om du har en sådan att sälja så hojta för tusingen… :o) Kärlek & Kram! Over and out för idag!...

5 kommentarer:

  1. Den är helt underbar! Färgerna är riktigt goa! Förstår att säljaren är vemodig :) Kram Linsan

    SvaraRadera
  2. En riktig läckerbit! Hoppas att hon får tag i en!

    SvaraRadera
  3. Fin! Nåja på söndag tänker jag vara i Barkarby och ska försöka låta bli att köpa allt ;)
    Hojta om det är nåt speciellt jag ska kolla efter.
    Tack för dagens tjatter, kära kombatant.

    SvaraRadera
  4. Ingen hjälp, men jag har en i tunikamodellen svart/grå bubblor i strl 1 som hade kunnat få flytta!

    SvaraRadera
  5. Jag har ju faktist haft en sån, du hade rätt;) Den såldes för att den var för stor. Det som retar mig är att den skulle inte vara för stor i dag:( Skulle ha behållt den........Kram!

    SvaraRadera