Powered By Blogger

fredag 29 juli 2011

Mer Petter än vad jag hade tänkt

Idag bytte jag en konsert med Petter mot 4 dagars hårdrocksfestival i Tyskland. Mr Make fick offra sig för det första idag, jag för det sistnämnda nästa vecka.
Eftersom han gick med på det utan minsta protest så insåg jag ganska snabbt att jag hade sålt mig alldeles för billigt... Och krävde därför en t-shirt också. En Petter-tisha att bo i under hårdrocksfestivalen. Som ett skämt egentligen men som landade i mer Petter än vad jag hade tänkt.... För plötsligt stod han bara där... Och gick med på att figurera i tantblogg... Så då får det liksom bli så då...




- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Helt rätt!
    Tack för idag vännen!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Så klart;) Nog sålde du dig lite billigt allt:) Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Huvudsaken är ju att du är nöjd! Hoppas du o de andra är nöjda med dagen trots trängsel o ouppackade varor..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sååå coolt (sjunger på samma låt som Linda)
    Imorrn drar vi till storstan men jag hörer av mig innan ni drar till festvalius.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. :o) Kram på er snyggingar! För ni är Nästan! lika snygga som Petter... haha... ;o)

    SvaraRadera