Powered By Blogger

fredag 22 juli 2011

Förutbestämd nykomling av våglig tant

Jag hade ju som redan visat en kasse från Odd Molly butiken med mig hem från Köpenhamn igår. Och i den en liten blingig sak som jag redan i förväg hade bestämt att jag skulle lägga beslag på ifall den fanns kvar. Och det gjorde den:



Cascais scarf, vintage gold. Mer guldig i verkligheten än på bild. Och det trots att jag inte är någon guldig person, jag håller mig mest på silverplanet. Men ibland måste även en inkörd tant våga ge sig ut på oprövad mark… :o) Kram för nu!

6 kommentarer:

  1. Cool!
    Kan behövar lite bling en grå och kvalmig dag som idag.
    Tar tillbaka ledig tisdag förresten; jag ska hospitera på barnsjukhuset i Lund får vi se vad det blir av det. =)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fin! Grattis.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Erkänner direkt att guldskimriga saker inte tillhör mina favoriter. På rätt person däremot kan det vara otroligt snyggt! Du tillhör förmodligen en av dessa som kan bära upp det, du med dina färger. (själv är jag nog en riktigt tråkmåns..)Grattis till ett fin köp!
    Ha en fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad är det för fin vit tunika du har på dig här??
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  5. Tack tack för kommentarer! I love the guldsjal, den har fått haka på varje dag sedan den inhandlades.
    Den vita tunikan är Multi anglaise ltd tunic, white, som kom nu i pre-fall släppet.
    Hoppas ni får en bra dag! Kram på er!

    SvaraRadera