Powered By Blogger

måndag 11 juli 2011

Det är bara att inse fakta..,

... jag har ingen fungerande dator längre... :-( Fan! Vet inte hur jag ska lyckas lösa det för shit vad jag kom till insikt idag om hur sjukt beroende jag av denna tekniska uppfinning. Och då pratar vi inte bara för att ha till att blogga med... Utan typ hälften av alla grejer som ska fixas är datorbundna...
Vi pratar till exempel diverse kontakter, betala saker, myndighetsfixande, tidtabeller... Och inte ett skit av det kan jag göra just nu... Helvete! Ja, jag är grovt skitsur och frustrerad som synes på mitt försök till bild på dagens stass:



Ja, det är löjligt mycket gnäll på mig just nu... Är så jävla trött på att det jämt ska vara en massa strul med allt... Grrr... :-( Fast jag ska inte dra med er ner i min miserabla tillvaro så därför säger jag istället over and out för idag. Kram på er!

- Posted using BlogPress from my iPhone

11 kommentarer:

  1. Shit jag förstår att du är arg! Jag blir arg på din dator nu..
    Fn! Önskar att jag kunde hjälpa dig på något sätt!

    Kramar och all sympati,
    Kärlek!!
    L

    SvaraRadera
  2. Shit vad trist!
    Verkar vara en Tyko-dag idag kan jag instämma i.

    SvaraRadera
  3. Men vad tråkigt =( köpte MAC sist och det är nog det bästa köp hittills =) Har man råd är det mitt bästa tips! Kram!!!

    SvaraRadera
  4. Usch, jag lider med dig.......
    Hoppas datorn vaknar till. Kram

    SvaraRadera
  5. Jag är skitsur på vårat telebolag som tar minst 4 veckor på sig att flytta vårt bredband!! Då blir jag pisss. Kram

    SvaraRadera
  6. Men vad tråkigt, det finns nästan inget värre än när tekniken strular. Hoppas det löser sig.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Trist med tekniktrubbel - hoppas det löser sig och att du mår bättre idag
    KRAM!

    SvaraRadera
  8. Usch vad jobbigt! Hoppas den går att fixa! Kramar

    SvaraRadera
  9. Usch vad trist! Lämna in den på nån databutik och le lite gulligt så kan de säkert fixa den. Är det något jag kan hjälpa till med är det bara att maila :-) (fast det kanske du inte kan ja just det...:-()

    Hoppas det löser sig. Finns ju bra reor hos kedjorna nu så du kanske kan hitta en ny billigt...Spar hårddisken till den gamla och köp ett skal för nån hundralapp så kan du använda den och slipper bli av med allt du hade på den...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  10. Tack tack söta bästa ni för kommentarer och medlidande i min misär... ;o) KRAM på er!

    SvaraRadera