Powered By Blogger

söndag 10 juli 2011

Odd Molly & Rock by Sweden Till Salu

Ett ûberspontant men riktigt skitläckert klick tidigare idag... avslöjas först när det dimper ner i min ägo... ;o) ledde till att jag började rensa garderob. Igen. Jag bara måste få lite mer utrymme där. Och i och med det så bestämde jag mig efter en hel del vånda för att de plagg som jag har tvekat om under en längre tid, i frågan sälja eller inte sälja, och som jag ändå inte har använt, skulle få hamna här till försäljning. Så därför får det bli så. Här är de som vill flytta till bättre hem:



















1 Odd Molly 9th sweater, purple i storlek 2. Snygg stickade tröja i mjukt garn som gör den superskön att ha på sig. Mörklila till färgen med röda knytband framtill. Använd ett par gånger men i riktigt fint skick. Pris: 1050:- = SÅLD


















2 Odd Molly 327:a i rött med rosaaktig brodyr i storlek 2. Fållad kant nertill och röd brodyr över hela blusen som går ton i ton med tyget och ger en snygg effekt. Pris: 450:- = SÅLD


















3 Odd Molly X-stitch, ljusrosa i storlek 2. Broderad banderoll med texten odd molly upptill på vänster ärm. Köpt på Tradera i våras i kanonfint skick, har aldrig använt den själv eftersom den är en aning för liten. Pris: 850:- = SÅLD


















4 Odd Molly klänning/ tunika från äldre kollektion i storlek 2. I bomullstyg med fin brodyr under bysten, broderier på kjolen och fransar längst ner. Vit upptill och svagt ljusblå i kjolen. Pris 850:-



















5 Odd Molly Skip-a-beat dress, rouge i storlek 2, något stor i storlek. Från vårkollektionen 2010, bara använd en gång så i kanonbra skick. Pris: 1150:-



















6 Odd Molly kofta från äldre kollektion. Färgen är chalk/ svagt ljusgrå. Det är egentligen fel årstid att sälja den nu eftersom den är tjock och mer klockren höst och vinter. 80% lammull och 20% nylon. Pris 1050:-



















7 Rock by Sweden örhängen. Kors med hängande dödskallar, täckta i swarowski-kristaller, 4,5 cm långa. Helt nya, vilket kan bevisas genom att plastpåsen de ligger i ännu inte är öppnad. Och därför svåra att få på bild genom plasten men det finns bättre bilder på dem på Rock by Sweden hemsida, klicka i så fall här. Nypris 450:- Pris 275:- = SÅLDA

Om du är intresserad av något så lämna en kommentar i kommentarfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com. Detta för att det inte ska bli orättvist om flera är intresserade av samma plagg, för då kan alla se vem som kommenterade först. Jag är inte helt omöjlig med priserna, men skambud undanbedes!

Det ingår vanligt porto i priserna. Jag skickar med Posten, men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 55:-, som Posten tar för rek. Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer att tvätta upp kläderna och torka dem i djur- och rökfritt rum. Undrar ni något mer om eller vill se fler bilder så är det bara att maila eller skriva en kommentar så svarar jag så fort jag bara kan. Kram, Kärlek och Hej då för nu!

15 kommentarer:

  1. Shit vad mycket fin!! Och i vanlig ordning är jag för fet.....
    Är lite sugen på örhängena dock.....
    Och apropå tidigare inlägg, Haystacken var skitsnygg med Chrysalisen, blir lite sugen på att härmas lite där. Och klimakteriet kan du glömma din toka, möjligtvis ett virus din toka! Kram gumman!

    SvaraRadera
  2. Jag vill oerhört gärna köpa din 9th sweater!!!

    NewYorker
    brus1@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej fino!
    jag har just lämnat vidare din bloggadress till en tjej som söker den rosa x-stitchen..
    Viktoria heter hon..
    kram kram:)

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag vill väldigt gärna köpa din silk wrap i royal!
    Mvh Viktoria
    viksjo@edu.gislaved.se

    SvaraRadera
  5. Hej hjärtat! Köper gärna din röda 327:a med rosa brodyr!
    På väg o sova nu (jag vet jag är konstig..) maila mig så betalar jag direkt imorgon bitti. Okej..!?
    Nattiskramar,
    Annelie

    SvaraRadera
  6. Här går det undan ser jag - och det borde det ju! Jättefina mollysar! Som tyärr är för stora :-( Nattkram

    SvaraRadera
  7. Linda: bara att hojta om du vill ha dem/ kolla på dem när vi ses... som är snart... tjohoo :o) Kanske en blandning av tantbaciller och virus... ;o) Har du också Haystack blouse? En underskattad lite rackare... som undertecknad till och med sågade innan den kom irl.ö.. så kan det gå... :o) Kram!

    New Yorker: absolut! Den är reserverad till dig. Tyvärr kommer jag inte in i min mail nu... :o( massa strul... men jag gör ett nytt försök imorgon. Kram!

    Too di Loo: okidoki, tacktack finaste! Kram!

    Viktoria: sorry men den är inte till salu... fast om det är du som är intresserad av x-stitchen i rosa så hör av dig igen. Kram!

    Annelie: haha... du är inte ett spår konstigare än mig... så det så... :o) Reservefrar den till dig vännen. Kram!

    Oslotigern: fast du har ju en annan fining på väg hem som uppväger... pssst... samma är på väg hit, men säg det inte till någon... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  8. Döskalleörhängena - langa hit =)

    SvaraRadera
  9. Helen: ;o) reserved for you darling! Jag plingar imorgon, hur jobbar du? Snart maffiaträff, tjohoo!... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  10. Den rosa X-stitchen får gärna flytta hit! Jag mailar dig! Kram från Lia

    SvaraRadera
  11. Lia: okej, jag sätter reserverad på den. höres! Kram!

    SvaraRadera
  12. Denna hårt arbetande ssk är ledig månd, tisd- yey!

    SvaraRadera
  13. Å fyran är ju ljuuuvlig! Hade jag varit mindre preggo hade jag slagit till.

    SvaraRadera
  14. Hej Josanne
    Hvis din 9th sweater ikke er solgt alligevel, så vil jeg MEGET gerne købe den. Jeg betaler selvfølgeligt for ekstra omkostning til porto til Danmark. (Du behøver ikke at vaske og ordne den inden salg til mig - det kan jeg selv gøre)
    Vh
    Dorte
    dkasting@mail.dk

    SvaraRadera
  15. hej.

    är intrsserad av den från äldre kollektion och den röda.

    mejla mig på jennyarleborn@bredband.net

    SvaraRadera