Powered By Blogger

måndag 25 juli 2011

Utlottning – doftgranar a la Odd Molly

När jag härjade runt och idiotstädade under förra veckan så hittade jag de här:


Doftgranar a la Odd Molly. Eftersom de bara har blivit liggande här i sina plastförpackningar så tänkte jag att de kanske hellre vill få ett mer uppskattat liv hos någon annan. Så därför lottar jag nu ut dem till två av er. Vill du ha chans att vinna en av dem så skriv en kommentar. That´s it.
Men lämna gärna er mailadress också, vill ni inte att den ska stå med här så går det bra att istället maila den till mig på oddjosanne@gmail.com. Fast skriv en kommentar här under i alla fall för jag drar vinnarna bland dem.

Ni kan tävla till och med söndag, den 31 juli klockan 18.00. Därefter drar jag de två vinnarna och presenterar dem strax efter här i bloggen. Lycka till! Kram!

24 kommentarer:

  1. Hej!
    Sååå fräcka! Jag vill gärna vara med och tävla. Min mail är pc@himlen.nu
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Såå gärna vill jag vara med o tävla;)
    tokarp03@hotmail.com
    kram!
    s*tina

    SvaraRadera
  3. Klart jag vill vara med! lenemm@gmail.com
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åhhh, vad fina. Sån skulle jag vilja vinna och ha i bilen eller möjligen i garderoben så plaggen luktar gott :) Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej :0)
    Jag vill vara med !! Och jag vill jätte gärna vinna ;0)
    Du har min mailadress.

    Kram
    Lotta A

    SvaraRadera
  6. Hej !
    Tävlar gärna om en super läcker doftgran ;)

    Kram Anki

    annchristin.hoffert@telia.com

    SvaraRadera
  7. Åh en sån skulle jag så gärna vinna! Drar en lott och håller tummar och tår hårt, hårt, hårt!Den skulle passa så bra i sambons Mercha som jag lånar... Fniss! Kram

    SvaraRadera
  8. Å ja - klart jag inte kan leva utan en mollydoftgran totalmollyfierad som jag är ;)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vinna lite molly-gott! miramaxi1@hotmail.se
    Ha det gott!
    Maria O

    SvaraRadera
  10. O vad söta vill jätte gärna vara med:) Min mail r3j8@hotmail.com Mvh Jennie

    SvaraRadera
  11. Åhhh de är ju jättefina, tänk att få ha en sån i bilen!!! VILL JÄTTEGÄRNA VINNA!!!! Du har min mailadress...tror jag...
    Hoppas att du har det bra!!!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  12. Halloj!! Jag vill va med absolut. Vore jättekul att hänga den i min nyinköpa första egenägda bil ever. annista AT comhem.se

    kram kram

    SvaraRadera
  13. Hallå du!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen :-)

    hoffsan@bredband.net

    kram!

    SvaraRadera
  14. Skulle sitta fint med en doft-Molly i Saaben:) Min mail har du:) Kram!

    SvaraRadera
  15. Ja den skulle ju passa nu när Audin ska få sin spräckta ruta lagad =)
    Min mail har du också

    SvaraRadera
  16. VILL HAAAAAAA :)

    Hade suttit fint med lite go doft i min skrotbil ;)

    resmalin@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  18. Förstå hur gärna jag vill ha dessa- jag var nyss ute på parkeringen och skulle fota min bil bara för att extraextraextramotivera varför jag behöver denna=) När jag upptäckte att jag inte kunde bifoga nån bild i en kommentar hänvisar jag istället till detta blogginlägg, där nån sjuk jä*el smygfotat min bil och lagt ut på sin egen blogg=D

    Kom igen nu bästaste snyggaste coolaste Josanne: klart Pimpmobilen behöver en Molly-gran ju!

    Kram QfE (som återfinns på mejlamia@gmail.com)

    SvaraRadera
  19. Åh min har blivit doftlös och blek i bilen - vill gärna vara med!

    sabina_veronika@hotmail.com

    (är inne och läser ikapp alla 50-11 inlägg)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  20. Tiden är ute upptäckte jag:( Men den hade suttit fint i vår rosa Buick-58.Tack för hälsningen förresten(kort på dig och min dotter idag)

    Ifall att...... helene.calle@telia.com

    Hälsningar Helene

    SvaraRadera
  21. Ingen mejl och fel url i min kommentar... virrhönan.... soffipropp1975@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Halloj!Passar på att lägga in en lott när du är ute med hundarna :=)!Kram Halvan

    SvaraRadera
  23. Louise L har mailat in sin lott så hennes namn hamnar också på en lapp. Precis som ni andra som är med. Fram till nu, för härmed stänger jag utlottningen och drar snart namnen på vinnarna. Tackar för att ni vill vara med och tävla! Kram!

    SvaraRadera