Powered By Blogger

fredag 29 juli 2011

Tåginlägg utan trams

Japp, så satt man på ett tåg igen. Men den här gången ska jag inte hålla på att tramsa och spela svår genom att be er att gissa istället för att berätta vart jag ska. Jag ska avslöja allt... ;-) Som inte är mer komplicerat än att jag är på väg till Malmö för att träffa de två lovely Mollysystrarna Lingon och Fengxumamma. För en fika och förhoppningsvis en provning av Odd Molly Classic, om vi lyckas lokalisera denna nysläppta kollektion. Rapport kommer... Kram från tant gulsot!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Halloj där !!
    Åhh vad roligt..prova gärna smock blouse white, så att jag får se hur den sitter på, jag har nämligen beställt den !! Om den finns, och om du har lust förstås..
    Såå fin du är..ljuvlig sjal..
    Kraam Anette
    P.s Skulle du få nys om att någon vill sälja en Wigwam i lite lilac i storl.3 så hojjta gärna till mig, jag vill ha en sån...

    SvaraRadera
  2. Hej snygging - krama Lngonet från mig och ta en själv också :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så kuuul för er!! Hoppas ni hittar en del av allt som börjar komma!!
    Du är såå snygg i fina sjalen! Ha en riktigt skojsig dag..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Anette: ja tyvärr hittade jag inte den men hoppas på ett nytt försök på måndag. Och håller span efter lila Wigwam till dig också. Kram!

    Frösötös: tackar tackar! Och Kram tillbaka!

    Annelie: tack vännen! Kram!

    SvaraRadera