Powered By Blogger

torsdag 21 juli 2011

Dagens - på väg att slå ner en dansk

Eftersom jag har gjort det lite till min grej att blogga på tåg så får det bli ett sådant inlägg nu också. Där jag sitter inklämd i en hörna bland horder av hysteriska turister och allra värst; en helt morbid dansk dumgubbe som jag snart slår ner så han lugnar sig och slutar hänga över mig, puttas som fan och vara allmänt en jävligt störig megapest... Folk liksom...Grrr... ;-) Min stass of today är denna:


Jag hade så mycket sett fram emot att inviga den rosa Berryn, dagen till ära, som ska tillbringas i finsällskap, men vädret höll inte med mig... :o(
Min första destination är Malmö, innan det bär av till andra sidan sundet med ett par av mina absoluta favortidonnor. Ha en bra dag därute. Take care! Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

  1. Åh, jag är allt lite avis på er tjejträff med Mollybutiken i sikte i underbaraste staden!
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en härlig dag!
    Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar dag! Önskar jag var med :) Kram

    SvaraRadera
  4. Annars kan du ju alltid göra som Ernst-Hugo: Skrika "Danskjäääävlar!"
    Fast kanske inte när du kommit över bron... ;)

    SvaraRadera
  5. Have a wonderful day! I am anxious to see the pictures afterwards.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  6. Klart man hänger över dig när du är sådär tjusig!

    SvaraRadera
  7. Åhhh var i Köpenhamn igår.....och lyckades inte hitta OM butiken....hade ju inte varit så smart så att jag kollat upp innan VAR den låg!!! Hoppas ni får en riktigt bra dag...ser fram emot lördag med skräckblandad förtjusning!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera