Powered By Blogger

fredag 22 juli 2011

Efter röjandet i Odd Molly butiken blev det lunch. Vi hittade en riktigt superschysst italiensk restaurang. Italiano tror jag att den hette, rätt och slätt.


Ute på gatorna igen hade regnet nu fullkomligt tagit över. Så efter några snabba besök i ett litet antal andra butiker så kände vi att en annan stad kallade...


… och därför blev det till att hoppa på tåget igen och färdas tillbaka över bron. Till ett Malmö som var lika genomdränkt och dessutom med paraplyernas värsta fiende, en förödisk blåst.  


Vilket dock inte utgjorde minsta lilla hinder för att vi skulle baxa oss till AjaBaja och botanisera lite till bland Mollysar, Nu främst de med reaprislappar.


Och därefter väntade ingenting annat än finalen, en hejdundrande sådan, med cheesecake och smoothie på favorithaket Pronto.


Tack som fan brudar för en helt lovely dag!!! Saknar er redan. Och till er andra som har lyckats att ta er igenom denna massiva bildterror, förhoppningsvis får jag chans att träffa er en annan gång. Stor kram till er allihop! Ha en fin dag.

7 kommentarer:

  1. Vilken toppendag ni har haft..jag vill också:) synd att jag bor så himla långt bort..kramar!!

    SvaraRadera
  2. Tack för i går fina vän. Sitter och tittar på bilder och myser och vill nästan ta en varm dusch igen. :-D
    kramar i massor!

    SvaraRadera
  3. Grymt trevlig dag och då spelar inte vädret någon roll eller hur? Blöta som F men jag hoppade kvickt ur dem och i målarstassen och blev varm på ett kick. :) Vi ses snart igen hoppas jag. <3
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken kanondag ni verkar ha haft trots att vädergudarna inte var på er sida! Ni verkar vara ett gött gäng :) Roligt att se lite bilder! Kram Linsan

    SvaraRadera
  5. Det syns at ni haft en fantastisk dag, trots vädret!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Jag kan riktigt höra tjattret från alla fina bruttor! Nästa gång kanske?
    Tack för bilderna, jätte kul!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Nä vädret spelar ju inte så stor roll när man har trevligt. Du hade ju tränat i Helsingör dessutom =)

    SvaraRadera