Powered By Blogger

torsdag 28 juli 2011

Dagens – varför jag vräkte på mig ett gäng Mollysar

Vi begav oss ut i stadens festivalvimmel för att rasta hundarna och plocka hem lite hämtmat nu i kväll. Redan snudd på mörkt så tyvärr blir det inga bildscener från galenskaperna. Som det blir när horder av utombygdes intar staden för gratis nöjen där de tror att det är helt legitimt att bete sig som svin på en rad olika plan. Fördomsfull? Jag?
Absolut!… och det av anledningen att jag har en hel del erfarenhet från tidigare tillställningar av samma slag. Stropp för att jag har förmånen att bo så centralt man i princip bara kan? Ja, troligast! Och det är därför jag vräkte på mig ett gäng svindyra Mollysar när jag gick ut. Som för att liksom visa att jag kan ;o)…



















… Såklart skämtar jag bara. Men enbart om kläderna, för resten menar jag faktiskt. Och om ni undrar vad blommorna på den första bilden har med saken att göra så är svaret ingenting. Jag tycker bara att de är så himla fina.
Trötta tanten tackar därmed för sig för idag. God natt, Kram, Kärlek & Respekt!

3 kommentarer: